Tarfe platite sa fie tarfe

Mda..pana la urma mi-am bagat toata pula`n el super mega pula extra albumu` pulii mele ...M-am plictisit atat de tare in ultima vreme incat am inceput sa consider aerul un lucru banal..Infine ,hai sa trec direct la subiect,ce subiect?
Tarfele , curvele, stiti voi femeile alea care sunt platite de idioti impotenti pentru a le face un oral , anal..plm .s.a.m.d. ..Din intamplare , am avut azi ghinionul sa dau peste una.Sa nu va ganditit ca i-am spart canalizarea (...era deja sparta)..S-a prezentat ca o amica comuna ..intre timp i-am aflat si adevaratele intentii.Pfff ca m-am mai enervat.Si acum vine valu` de ura !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voi astea care beliti o putulica de 2 cm pentru 100 de lei sau cat plm mai aveti tarifu` , voi astea sa nu va faceti vise de viitor , voi astea sa nu sperati sa fiti iubite , voi astea o sa ramaneti singure pe vecie`n plm..
Sa zicem c-o sa ai norocu sa fraieresti un tampit..poate ajungi si la o logodna ..si cand o sa ajungi in patut si tipu` (logodnicu tau) incepe sa ti-o puna , n-o sa ai instinctul sa-i ceri o leafa ? Ce-o sa faci? Va trebui sa mergi la munca . DA ! Sa muncesti si nu munca cu organele genitale ci cu mainile , munca reala , atunci ce plm o sa faci ? O sa realizezi ca in viata reala nu totul se rezolva cu un oral , o sa realizezi ca in viata reala traiesti alaturi de un singur partener nu de 10 intr-o saptamana.O sa realizezi ca totul e mult mai greu decat parea in imaginatia ta bogata (de sperma) Tu , draga prostituata daca mai ai putina constiinta in cerebelu` ala al tau, renunta la toate porcariile si schimba traseul spre o cale mai buna si mai sigura .Ceva ce se numeste "viata"...Ea consta in cateva chestioare : Un (singur)sot , copii , o slujba ...o viata stabila ! Tine cont de asta si privesteti viata in toate evenimentele ei,bune sau rele !