Dragi bloggeri

Dragii bloggeri si cititori , dupa niste evenimente si persoane ce m-au cam calcat pe nervi vreau sa clarific niste chestii p`aici.
In primul rand , eu nu sunt blogger ( multi de prin zona asta nu sunt insa au impresia ca da ), deci eu nu postez pe blog informatii utile userului de rand , nu postez cacaturi ce ma fac pe mine un blogger , nu postez filme sau mai stiu eu ce articole ca sa ma aduca sus pe Google si cat mai mult trafic ( celelalte site-uri imi fac deja 10.000 de afisari pe zi ) asa ca pe blogu` asta n`o sa vedeti rahaturi de genu`.Singurile articole ce vor fi postate aici sunt frustrarile mele fata de idiotenia unor oameni,chstii cu care ma laud, si mai nou campania impotriva actei.
Unele persoane vin si`mi comenteaza toate articolele cu " Interesant :D"  cu speranta ca revin si eu cu cateva comentarii.Frate daca tot vrei asa de mult vizitatori pe blogu` ala a tau iti pun in plm un banner pe sizoo  si`ti dau acolo cateva mii.Dah oricum nu o voi face,trebuie sa muncesti ca sa ajungi la unele performante , si unii chiar nu o fac.Nu va asteptati sa revin pe blogurile voastre zi de zi.Cand vad ca a-ti postat ceva interesant , ceva ce m-a facut cu adevarat sa rad atunci o sa comentez , ce plm.Si voi daca-mi comentati un articol , pai comentati`l k-lumea , nu scrieti " interesant " la fiecare dintre ele .Nu v-am obligat sa faceti nimic.daca articolul este intradevar bun , atunci il comentati.Plm ...probabil unii s-au simtit , altii s-au si suparat si daca cumva unu a fugit la mamica plangand ca ma scoate din blogroll,in cazu` asta  astept sa fiu si eu anuntat,oki? Hai ca v-am salutat.