Prostie supranaturala

De mult timp am vrut sa-mi zic parerea despre gandirea unor oameni debili mintal !
Si anume " Femeile si sexul " Nu as mai fi postat aceasta chestia daca nu as fi patit-o pe propria piele.
In gandirea unor oameni , daca faci sex,dragoste,relatii sexuale cu un tip esti adaugata direct in incoditionat in categoria Tarfelor.Cat de prost mai poti sa fi?Sa-mi trag palme pana lesin ,daca prostia ar durea voi astia a-ti geme de durere 24\24.Deci daca o femeie normala,cu un job normal cu niste sani normali :x , cu o viata normala ; daca a facut sex cu un barbat este tarfa? Asta credeti voi ? Lasati-ma sa va zic eu ca va inselati...AMARNIC.Ba idiotilor aveti macar habar definitia corecta a cuvantului tarfa ? Sa va zic eu :
TẤRFĂ, târfe, s.f. Femeie de moravuri ușoare; prostituată. – Et. nec. (tipa care si-o pune cu unul sau mai multi tipi pentru bani sau alte bunuri )
Capish ? Comprende ? Intelegi ? Ca sfarsit de linie . vreau sa le urez tuturor celor ce au aceasta parere  multa tristete in suflet si o bomba cu ceas in loc de desteptator .