Datoriile unui user fata de owner

Din pacate nu o sa fiu prea vulgar in acest articol din cauza unei tipe cu niste picioare ... bestiale ,care prin intamplare imi e datoare cu o punga de like-uri si comentarii pe acest blogusor :x.
Deci ; user = persoana plictisita care prin intamplare sau nu a ajuns pe blogul meu (sau altul ) si s-a amuzat,distrat,informat...s.a.m.d cu articolele proprietarului respectiv.
Owner = tipu` sau tipa ce detine un blog,site...forum sau alta pagina interneteasca si a reusit sa amuze,distreze informeze persoane numite "user"..
In cele mai multe cazuri acel owner nu este platit pentru articolele pe care le scrie si chiar daca pagina sa este plina de publicitate si alte cacaturi ce genereaza un venit . in Romania foarte putine site-uri aduc un venit cat de cat bunicel.( Daca ai 10.000  de vizitatori unici pe zi ..poate..poate ai un euro,2 in plus acolo).Deci . daca eu (owner) imi rup degetele sa te distrez pe tine draga user...daca tot ai ajuns pe blogusoru` meu si ti-a si placut un articol anume da si tu un like sau lasa un comentariu ceva , ce plm nu fi roman ..pardon..nu fi lenes..Acestea fiind spuse , ia lasa tu un comentariu acolo jos :D sau un like putin mai sus ..de acolo jos .