O leapsa marca " Tarfu "

Nu ca nu mi-ar place lepsele pe care mi le-ati mai propus voi insa asta chiar ma unge la suflet . Big Timeee .Leapsa vine de la o amica ce a insistat sa ramana anonima.

La ce varsta ai intretinut relatii sexuale pentru prima oara si cu cine ?
Pe la 14 anisori (parca) cu o chelnerita din Suceava .
Cand ai facut sex ultima oara si cu cine ?
Acu 3 zile, cu fosta prietena , ( exact fetelor , sunt disponibil :"> )
Iti place sa faci sex ?
Traiesc pentru asta.
Folosesti masuri de siguranta ?
Eu nu , ea da !
Ce pozitie preferi ?
Aia in care eu stau intins ca un porc adormit si tipa face toata treaba :D
Cu cate persoane ai facut sex pana acum ?
Sincer , habar nam !
Parintii te-au sfatuit in legatura cu aceasta activitate ?
Da ! Tata mi-a zis " Cu cat mai multe cu atat mai bine "
Cat poti rezista fara sex ?
Am suferit rezistat o data 3 luni insa fara acordul meu , eram plecat cu jobul intr-o pustietate .
Cate rezisti intr-o zi ?
Nu am limite , vorba lu tata...
Leapsa merge la absolut oricine din blogroll si nu numai...Hai sa va vad !