Piesa Zilei | Michel Telo - Ai Se Eu Te Pego

Nu stiu de ce insa pe majoritatea blogurilor am observat ca atunci cand vine vorba de muzica ..recomadarile sunr destul de ... Unknown..adica nu stiu , baga baietasii piese de tot rahatu` . de parca ar fi platiti sa promoveze piesa.Ei bine , eu unul n-o sa va recomand o piesa de-al vreunui raper de 15 ani ce canta despre " lacrimi si iubire" doar pt atentia unor pitipoance sau mai stiu eu ce..Azi va recomand o piesa ce e de ceva timp in topuri ajungand pe unele site-uri ( gen : Hulkshare ) la 300 , 400 de mii de descarcari .Destul de impresionant nu ? Piesa e chiar foarte simpatica  si merita ascultata,poate chiar si promovata :) ... de parca n-ar avea destula.Infine , mai jos v-am lasat un player + linku de download si putin mai jos..versurile ..Have fun !


Versuri :
Refrão:
Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai se eu te pego
Ai ai se eu te pego

Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai se eu te pego
Ai ai se eu te pego

Primeira parte:
Sábado na balada
A galera começou a dançar
E passou a menina mais linda
Tomei coragem e comecei a falar

Refrão:
Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai se eu te pego
Ai ai se eu te pego
Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai se eu te pego

Ai ai se eu te pego

Primeira parte:
Sábado na balada
A galera começou a dançar
E passou a menina mais linda
Tomei coragem e comecei a falar

Refrão:
Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai se eu te pego

Ai ai se eu te pego
Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai se eu te pego
Ai ai se eu te pego

Refrão:

Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai se eu te pego
Ai ai se eu te pego

Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai se eu te pego
Ai ai se eu te pego