Cum sa-ti faci un blog... simpatic intr-o singura zi

Primul pas : Creaza unul , apoi gaseste un nume tare pentru blog si cand zic 'tare' ma refer tareee de tot,nu cred ca vrei sa te plictisesti de el intr-o zi si sa-l schimbi pur si simplu .
Nimanui nu-i plac chestiile si oamenii nehotarati.
Fa-ti o tema cu  culori deschise , calme ( in caz ca esti vreun satanist sau mai stiu eu ce rocker negru , ti-ar sta bine : ) .Teme pt blogspot poti gasi pe o multime de site-uri insa eu zic ca Btemplates e cel mai bun.
Pe urma te poti gandi si la descrierea blogului, sa nu fie scurta , dar nici prea lunga (depinde de tema blogului )
Un blog fara urmatoarele chestii nu e un blog : Postari populare , Categorii, ultimele comentarii , Blogroll , o forma cu abonarea pt postari(nu vrei sa uite oamenii de tine,nu?) , Optional si dupa preferintele fiecaruia poti sa mai adaugi link-uri catre profilul tau pe unul sau mai multe site-uri sociale,un banner catre o postare , site , (s.a.m.d.) preferata,un tracker de statistici ( Gtop | WTA | Trafic )  stii , chestia aia care iti spune absolut orice despre oamenii care iti viziteaza pagina.In partea de jos a blogului aseaza drepturile de autor , ceva de genu " Nume blog | 2012 | Toate sau Unele drepturi rezervate  " sau orice`ti mai trece tie prin cap.
Sa zicem ca am cam terminat cu aspectul.Acum vine promovarea,partea in care imprastii vestea despre tine si pagina ta personala , mancatias :)) .Adagati link-ul in cat mai multe directoare web,fa parteneriate cu bloguri din Nisa ta. Inscrie blogul in site-uri sociale de blogging ... gen ToateBlogurile.Ro  |  Zelist.ro si altele...
Viziteaza alte bloguri si comenteaza articole ce te intereseaza ( sau nu ) P.S. adaugati nume si adresa blogului cand comentezi ceva , in asa fel incat posibilii cititorii sa ajunga direct pe blogul tau , nu pe profil.
Imparte link-uri ce duc spre articolele tale pe Facebook,Twitter,Yahoo Messenger s.a.m.d.
Toate chestiile astea ar trebui sa dureze o singura zi (pentru un incepator) Eu unul o fac si in 2 ore,dar eu sunt...EU
Daca acest articol te-a ajutat intr-un anumit mod ... te-a ajutat si gata :)) . Daca esti nelamurit cu ceva lasa-mi un comentariu si poate...poate te ajut :D. Have a good day