Review - Bianca ( bbylovee-blog.blogspot.com )

Asa , sa incep cu inceputul : imi place tema blogului , roz-albastru si gri ! Prima chestie pe care ar trebui sa o repari : butoanele sociale , sus in dreapta ai 3 butoane - RSS-ul ( asta s-a schimbat automat ) , Twitter si Facebook , din cate vad sablonul blogului e de pe "deluxetemplates" si acele 2 butonase au ramas cu adresa lor ( am impresia ca ti-ai dori sa le schimbi dar nu sti cum,nu`i asa ? )
A doua chestie : banerele , sub iframe-ul de la facebook , in dreapta ai un banner ( viata unei domnisoare ) , ai putea sa`i bagi un " center align " .Orice banner e mai frumos cand e situat frumos pe centru , nu crezi ?Ooo , si ai putea sa-i pui si un nume , zic eu.
A treia chestie : modica titlul la postarile populare , ai o pagina romaneasca nu`i asa ?Fa-o sa se simta asa !
Si ultima chestie pe care o consider destul de importanta e goliciunea ce a ramas in sidebar ( chestia aia din dreapta unde ai toate bannerele s.a.m.d. , ai putea sa o umpli cu lista de parteneri , cei pe care ii urmaresti destul de des si sunt importanti pentru tine(pana la urma e blogul tau).
De ce ti-am facut review-ul asta ? Imi place ce scrii , ai potential , exploateza`l la maxim ! Have a good day .