The Supreme and Ultimate Music Album

Sunt mandru sa va prezint ...ba nu !Voi fi mandru sa va prezint , aceasta este doar un teaser .In curand voi pregati un album , un super album ! cu cele mai tari , cele mai ascultate piese din lume incepand din 1990 pana in prezent.Voi alege melodii din toate categoriile , rock , pop,dance,dubstep,hip-hop,ambientala,rap,house,progresive,slow,soundtrack-uri, hard rock,symphony,techno,R&B si altele.De asemenea vor fi alese din mai multe tari,Romania (bineinteles),America,Germania...bla..bla..bla..cam toata lumea.Mi-as dori sa fac un top de aproximativ 100 de piese,dar acum depinde ce-mi trece prin cap.
Voi adauga banere si link-uri pe toate site-urile mele,cu dorinta sa ajung undeva la 10.000 de vizitatori unici doar pe acest articol.Toate piesele vor fi uploada-te pe Hulkshare deoarece dupa parerea mea e cel mai bun serviciu de upload,putine reclame,download usor si simplu.Am facut acest teaser pentru ca am nevoie de ajutorul vostru.
Daca puteti sugera piese ce v-au plecat la nebunie,si cand voi termina articolul m-ati putea ajuta cu promovarea lui prin distribuirea lui pe facebook,daca doriti poate si un articol pe blogusoarele voastre .V-as fi foarte recunoscator.  Ne mai citim noi..si O zi faina !