Plec pe marte sa scap de durerea prostiei tale

Bai frate...acu ceva timp (nu mult) observ pe facebook ca multi din prieteni posteaza pe peretele lor fraze in care spun ca pleaca "nu stiu unde" pentru "nu stiu cat timp" ..O perioada am fost confuz,ce naiba ,toti si-au gasit sa plece din tara exact acum?In acelasi timp?
Pana ce cazul mi-a fost elucidat de "The soul taker" 9gag ...(Dap ...sunt 9gagger.pentru cei ce au ramas fara suflet si stiu la ce ma refer).
Bai fratele meu...CE DRACU` ??? Ce legatura are o campanie pentru ajutorarea copiilor bolnavi de cancer (sau ce naiba era) cu faptul ca tu te duci naibii in nus ce tara? Ba deci copii astia au luat-o razna rau,din cauza lipsei severe de ocupatie se creaza tot felu` de evenimente stupide doar ca sa fi in centrul atentiei.Sa-mi trag palme pana lesin daca inteleg idiotenia asta!
Vrei sa faci o fapta buna? Duten pana mea si ajuta un om al strazii,cumpara-i o paine si-un mezel acolo sa aiba omu` ce manca , sau doneaza niste bani oamenilor cu probleme sau chiar celor bolnavi de cancer..daca  nu te ajuta situatia financiara ajuta`i cu cuvinte,sustine`i...Dar ce naiba`s ma cu porcariile astea ? Hai da`o lu Basescu si maturizeaza-te un pic.La fel cum pe Messenger se trimiteau si inca se trimit porcarii de genu(da masul mai departe si salvezi o viata..Da pe naiba)..asa si pe Facebook , tot idiotii aia fac tot felul de evenimente si idei demne de un nenorocit.
P.S. Nu am vrut sa jignesc persoanele ce si-au postat acele "chestii " pe perete insa ..nici nu pot spune ca le simpatizez...O zi la fel de buna ca a mea :D