Tarfe in cautare de atentie

Sa-mi bag .... .Bai fratilor , ma doare capu` de la atata idiotenie,imi vine sa distrug tot ! Tot am zis ..
Pe facebook e plin de curve in cautare de atentie,deja e aglomeratie,si pe langa asta mai sunt si proaste ca pula.
Ma fut , in ele idioate , in el limbaj si in toti cacatii astia de oamenii . Ba , azi am avut ghinionu` sa dau numa` de prostie la bucata.In blogosfera am dat de un ateu, unul care trebuia el sa se laude pe blogu` lui ca nu crede in Dumnezeu ...ba dah ce plm ma intereseaza pe mine sau pe nus ce cacat , ca tu esti un ateu imputit ? Da-te drequ de parasuta ! .Pfff ce nervi am..Tarfa in cautare de atentie ! Tot prin blogosfera am dat de niste pizde ..ba , proaste ca paru` din cur! Toate se plang , se vaita ca plm , ca le-a lasat iubitu , ca le-a violat taticuu .Ba pe cine plm l-ar fute grija de viata ta jalnica ? Pe cine plm l-ar durea fix in varfu` flautului ca te-a lasat handicapatu`tau de iubit ? Te-a lasat ca esti o virgina`n plm si vrei sa depasesti recordu` babei aleaia din UK si sa ramai nefututa pan` la 99 de ani in pnm. Pe cine puta mea l-ar manca in cur sa-l intereseze ca ai luat un 4 in teza ? Si acum plangi ca o proasta , faci din tantar armasar, de parca ar veni apocalipsa..
Ba vrei sa stii ceva trist ? Toti baietasii care comenteaza si incearca sa te faca sa te simti mai bine , te consoleaza.. toti aia vor sa ti-o puna , inclusiv eu :D Da ! chiar vreau , vreau sa ti-o pun Hardcore :) un glont direct in cerebelu` ala al tau aproape neexistent ! Suna tentant , eh ? I-ati gandu , numai daca cumperi tu arma si munitia !Pfff ..cred ca m-am calmat putin :) Aveam nevoia sa-mi vars nervii pe ceva ..Scuze ..blogspot.com