Vreau sa clarific ceva ... in plm

Deci , se pare ca unele tentative de bloggeri au impresia ca acest hobby consta in schimbul de linkuri si comentarii , ei bine se inseala.Vreau sa clarific o chestie si vreau sa o fac destul de clara ! Acesta este un blog personal , in pula mea .Postez ce plm ma doare si ce nu.Comentez cand plm vreau si doar atunci cand sesizez un articol cat de cat interesant , nu unul in care ceri parerea altor bloggeri in legatura cu ce sa postezi tu pe blog sau daca s-o futi pe mata anal sau oral,ori daca iti schimbi chilotii o data la o luna sau un secol .Ce plm fratilor ? s-a transformat blogosfera intr-un hi5 ce o arde gen tumblr ? Daca va deranjeaza ceva , limbajul meu,durata de timp intre articole , marimea pulii mele sau mai stiu eu ce va fute mencimea, scuipati tot ma , nu ma deranjeaza criticile pe baza de adevar , ba dimpotriva .Insa sa nu-mi veniti cu texte de genu " dar de ce nu imi comentezi pe blog?'
pentru ca esti un experiment ratat in plm de Frankenstein.Daca va place ce scriu continuati sa ma cititi , daca nu ... plm