Parodie Twilight | Breaking Wind (2012)

Cand a aparut filmul asta nici nu m-am deranjat sa ma uit la vreun trailer pentru ca deja arata ca o porcarie .
Pe facebook am fost mai dragut , dar aici , sa va fut in gura :D , care pula mea e atat de stupid incat sa se uite la ceva ce este urat si dispretuit de juma` de planeta ? Copiii imaturi , ce cred ca dragostea e ca in filme , si ca un homosexual ce straluceste ca o pula roz cu luminite e un vampir .Dava`n pula mea de rase murate.
Deci , dupa cum am ciripit si pe fb , acest film e atat de prost incat a fost cumparat de Lions Gate pentru a-si bate pula de toti ratatii pe care il urmaresc si bineinteles , de filmul insine.
Recent , a aparut porcaria , pardon filmul (parodia e mult mai buna :x ) si eu cum sunt baietas de treaba va dau link-ul sa va bolditi si voi.>>link catre parodia unui generator de stupiditate - Twilight | Breaking Wind (2012) <<
P.S. Probabil multi se vor supara de vocabularul si adresarea mea insa nu am facut nimic mai mult decat sa-mi exprim parerea despre un film , pe blogul meu,facut de mine,scris tot de mine,cu toate drepturile pe care inca le mai detin .Deci , fara suparare , capu sus , fa-te ca n-ai mai auzit de Twilight si revii la viata de om normal si inteligent .