T-shirt Factory | Tricouri personalizate

Vai doamne , tocmai am dat de o comoara ! De aproximativ o saptamana caut si tot caut un site cu tricouri personalizate.Problema nu e ca n-am gasit un astfel de site ( hai sa fim seriosi , e plin Google-ul cu astfel de firme ).Problema e ca nu reusesc sa-mi gasesc un tricou original,unul care sa atraga atentia oricarei persoane si in acelasi timp sa fie si amuzant.Da stiu , vreau cam multe insa azi m-a lovit norocul direct in fata Emoticonuri.
Am aterizat pe un site de tricouri personalizate numit sugestiv : Tshirt Factory.
Frate cand vazusi cate modele au tipii astia am inceput sa salivez Emoticonuri , la propriu !
Tot felul de categorii , preturi de criza ca si un grec si-ar permite un shopping pe aici.
M-am izbit si de meme-uri , oh si mi-am facut si un favorit : I Love Sushi Emoticonuri
Voi ce preferati ?
I LOVE SUSHI