Obosit

Mi-am luat o mica pauza asa ca am zis sa mai postez si aici , ce plm.
Vreau sa-mi cer scuze , intr-un fel ca nu prea las comentarii celor din blogroll , ca nu prea sunt activ si bla , bla ,bla.
Citeam un articol pe C.L.M in care tipa spunea cat de mult ii ocupa blogul . Asa ca as vrea sa va ganditi ca voi va petreceti o mare parte din zi sa va promovati blogu,mai scrieti un articol,mai cititi alte bloguri...etc.
Insa eu am 10  , exceptie facand tarfa . Doua dintre ele sunt vechi , plm deci nu tre sa le promovez ci doar sa scriu articole , dar restu ? Imi ocupa o groaza de timp si sa mai punem timpul pe care il petrec pe 9gag ( 2,3 ore pe zi ) ,inca o ora trag de fiare ,ma mai uit la un film , mai fut o zdreanta , mai ma indragostesc de alta si uite asa zboara timpul meu.
Si eram curios de o chestie, deoarece nu mai am timp sa ma uit nici pe statistici , ma gandeam si eu .
De ce imi cititi blogul ? Va place ce scriu , sau o faceti doar din obligatie ?
Uite asa am futut un sondaj in sidebar ======================================>>
(...) poate imi hraniti si mie curiozitatea.
O zi faina !