Shit just got serious

Bagamias pula`n masa , in cazul in care n-ati observat eu lupt contra prostiei , contra porcariilor si culmea cum pula mea sa tin o porcarie pe blogu` meu ; aceasta porcarie , cine`i cacatu asta ? Un copil , unul ratat inca , un drac de experiment ratat , imprimanta get pe get pana si titlu blogului sau e copiat dupa asta .
 Auzi la el in pula mea , cica face curatenie in blogroll ca acum e mare laba trista , pardon mare blogger ; are pr 3 si acum fute mezeluri cu mine , pana la urma pageranku ala e facut din toate blogurile alea pe care acum le scoate din blogroll.Nici nu merita sa-mi pierd timpu` cu el si sa-i mai fac si reclama , dar la cata muie merita eu zic sa`-i fut acest articol ca un cadou pentru prostia pe care o expira .Si culmea ce descriere perfecta mai are pe blog "Unde nu-i cap, vai de picioare."  Vorba lu`Ciprian Pardău  "esti de nimic" !Mortii masii , de acum incolo ma fut , sterg blogroluu si ii pastrez doar pe cei ce ii citesc cu adevarat. Hai ciaoles