Leapsa scolarita

Primisi o leapsa de la Lutzica asa ca baga orbitele aici:
1. Iti place scoala ?
Spre deosebire de altii parerea mea e diferita (ca intodeauna) Nu imi place scoala si niciodata nu mi-a placut,pe langa faptul ca am renuntat la chestia asta inutila prin clasa a 10-a singurul lucru util pe care il vad in a face scoala e ca se foloseste pe post de catalog de de joburi ( cel putin asa era inainte) si anume, mergi la scoala inveti ce inveti si cand termi cu putin noroc erai directionat catre un job asemanator profilului pe care l-ai terminat.Insa in ultima vreme cu guvernarea asta stupida cam toti studentii pleaca in strainatate.La ce folos scoala ? Am vrut sa ma fac arhitect eram la profilu` desen tehnic si degeaba.In aproape 3 ani am adunat cunostinte de web design pe care oricare alt student  de la profilu` de informatica ar fi invidios (fara scoala) si in plus nu am deviat asa de mult de la arhitectura , am invatat atat de multe despre constructii industriale si civile incat as putea fi inginer (insa diploma ..pula) , pe scurt , sunt mai destept decat orice student de la vechiul meu profil fara ajutorul unor tampiti plictisiti de viata ce se mai numesc si profesori.
2. Ce materie iti place ?

Imi placea la nebunie 'englishu' si 'informatica'
3. Cum preferi sa te duci la scoala ? ( dimineata sau dupa-amiaza )

Imi placea dimineata,ca apoi sa am la dispozitie restul zilei pentru stupiditati personale .
4. Cate ore ai vrea sa faci la scoala?

As fi vrut sa fac macar 15 de desen tehnic ( doar eram la profilu` tehnic nu ? ) insa nu , idiotii aia puneau doar 2 ore de material corespunzator si imi umpleau capu` cu porcarii de chimie si fizica , de parca nus ce m-ar fi ajutat fizica si chimia pulii mele in arhitectura.
5. Ai vrea sa nu mai fie scoala ?

Pentru mine nici nu mai e !