Muzica la extrem (Tarfu` edition nr.1)

Deci , ma gandeam sa va impartasesc gusturile mele muzicale insa sa nu va asteptati la Skrillex sau mai stiu eu ce rapper indigen aparut de 2 luni pe piata cu melodii triste de iubire in care orice carcitura emo-manelista se regaseste si incepe sa planga ca 'Britney Spirt cand i-a fost imortalizata pasarica ' in timp ce se taie cu o lama ruginita de`a lu` tata . Nu !
' Rammstein-Du Hast ' e melodia aia care iti aminteste si te face sa regreti ca viata nu are sunet de fundal 'ca`n filme :x
' Proconsul - Cerul ' e piesa aia in care ma trezesc dimineata si incep sa-mi 'plang de mila' ajungand intr-un punct in care imi reamintesc ca de asta am si ajuns aici si apoi imi RE - REamintesc ca`s doar o javra fara sentimente ..... aici e punctul in care ma duc si fut o tarfa si-mi bat joc de viata ei pana la adanci batraneti ...Mdaaa sunt un romantic :x dah ce sa`i fac , viata trece , nu ?
" Rammstein - Rammstein " are un nume ciudat :)) atat stiu ca atunci cand dau 'play' si ma bag la un mortal kombat rup toti mothefuckerii aia fara macar sa clipesc..life`s so beautiful...
" Eminem - Till I Collapse " ii mult prea tare ca s-o pot comenta , frate ce ma motiveaza piesa asta pe orice : la sala , fotbal , sex , sculptura , desen ... orice as face ma simt mai energic ca Jason Statham in Crank .
Cam asta imi vine in cap deocamdata dar stai ! e doar prima editie , o sa mai vina :D bineinteles si acum va intreb : Voi ce muzica ascultati si ce reactii va provoaca ?