Originalitate

Deci , am cam lipsit de pe blog , plm am avut niste probleme si in plus am fost mai nervos a de obicei.Insa am observat o chestie si tin mortis sa v`o scuip si voua.
E vorba despre originalitate.Un cuvant ce multi bloggeri habar nau ce reprezinta.Un blog nu e facut din sperma,(ca noi toti) el nu are originalitate , scriitorii ii acorda aceasta calitate.Daca vrei sa fi citit cat de cat , si sa ai cateva comentarii(originale) si nu comentarii doar din obligatia de a comenta.Daca vrei astea trebuie sa fi original.Cum ? Uite asa.De exemplu : eu sunt vulgar , nu o sa ma vedeti sa postez muzica , jocuri plm pe care oricine le are pe blog, eu postez  chestii ce ma zgarie pe creier , chestii enervante , oameni enervanti si toate astea intr-un stil vulgar nu e cel mai frumos blog insa e original,Annitu posteaza chestii amuzante , chestii scrise de ea si nu copiate,Andreea la fel , pune articole interesante , articole din viata ei ,articole originale ; Mell ne impusca cu chestii utile , ce ne ajuta in mai multe feluri,C.L.M. pune tot felu` de articole si in plus are un farrmec asa de fetita inocenta ceea ce schimba aspectul multor lucruri...astea sunt cateva exemple de originalitate .
Insa daca tu bagi pe blogu tau numai cacaturi copiate , si mai bagi si jocuri ( pe care poti sa le gasesti pe alte 1000 de site-uri mult mai bune) , si mai futi si un copypaste cu niste citate si alte futaiuri copiate.Daca faci asta..atunci dute`n pula mea.Esti vai de capu` tau .Frate! fii original , scrie ce nimeni nu a mai scris.Creaza ce nimeni nu a mai creat .Fii original
P.S. In pula mea