S-a procopsit tarfu cu PR 3

Mda...vazusi in blogroll ca se actualiza` Pagerankul asa ca am dat si eu un refresh si ghici ce ? M-am procopsit cu PR 3 .
Am blogul de 2 saptamani si deja am pr 3 ? Super ! Diseara ma duc in club si ma laud la fetilii melii , poate fac rost de ceva dulce in schimb.
Sincer sa fiu , ma doare fix in pula de pagerank , cu ce plm ma ajuta cand pe un blog am pr 1 si 2 , 3 mii de vizitatori zilnic si pe asta am pr 3 si pulaaa...1 suta , doua de vizitatori.Nu`i vad rostul (de fapt il vad dar pur si simplu nu-mi convine metoda asta de calcul a lu` Google pentru PR.) .Cei ce aveti pr mare si sunteti mandrii , va mai si laudati cu rahatismul asta de clasificare nu va mai faceti atatea impresii ca nu`i mare branza sa-ti maresti pr`u.Faci schimb de link cu un milion de bloguri si gata ! PR 3 , 4 , 5 plm..Traficul conteaza ... nu?